środa, 19 listopada 2014

Jeremy Clarkson

   Podejrzewam że nie ma wśród osób interesujących się motoryzacją choć odrobinę takich którzy nie znają tego ekscentrycznego Brytyjskiego dziennikarza. Śmieszny, głupkowaty, arogancki , obrażający wszystkich ... każdy ma własne zdanie. Ale na pewno jest kwintesencją angielskiego humoru, nie stroni od obelg w stosunku do wszystkich wokoło, nawet w stosunku do samego siebie. Nie raz przysporzyło mu to wiele problemów , jak chociażby ostatnie wydarzenia w Argentynie, albo jego żarty o prostytutkach, Niemcach, bądź wyznawcach islamu. Każdy normalna osoba publiczna byłaby całkowicie zniszczona po takich sytuacjach , ale nie on ! a wręcz przeciwnie ! im więcej podobnych sytuacji tym jego popularność rośnie.
Nie raz widzieliśmy jak obraża gości w studiu, a oni nic sobie z tego nie robią , śmieją się razem z innymi , on już taki jest , i oby taki pozostał , bo to właśnie jego nietuzinkowe podejście do tematu sprawia że Top Gear jest jednym z najpopularniejszych programów nie tylko w Anglii ale i na całym świecie. No cóż ... Jeremy'ego albo się kocha , albo nienawidzi. Ja zdecydowanie wolę to pierwsze.

3 komentarze:

  1. Ja również zaliczam się do fanów Clarkson'a i przy tych wszystkich zawirowaniach, o których ostatnio tyle się słyszy jestem bardzo zaniepokojony. Top Gear bez niego to już nie będzie to samo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mimo wszystkich problemów wydaje mi się że nawet BBC nie jest na tyle bogate aby pozwolić sobie na odejście Jezzy, podejrzewam że to jedynie chwilowe i chcą wyciszyć całą sprawę

      Usuń
  2. Bardzo fajny wpis. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń