czwartek, 24 marca 2016

Lincoln Navigator Concept


Blog przeniesiony na :

90 komentarzy:

  1. Odwiedzę nowy adres, bo zainteresowały mnie poprzednie wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące wpisy, więc wpadam pod nowy adres :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałem bloga i muszę powiedzieć, że naprawdę bardzo fajne posty pisałeś :) Z przyjemnością zasubskrybuję nowy adres :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis, zajrzę pod nowy adres :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już zaglądam pod nowy adres.

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc przechodzę na nowy adres.

    OdpowiedzUsuń
  7. Strona jest równie dobra jak była ta! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że informujesz. Lubię Twój blog. Chętnie za tobą się przeniosę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wpis :) Świetny blog , dobra robota ! Oby tak dalej , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro przeniesiony to uciekam na inny adres ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zostawiam po sobie ślad i zaglądam na nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam koniecznie nową stronę. Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Do zobaczenia na nowym blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog świetny, nowy również warty uwagi :) Dziękujemy za informacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy blog - widać w tobie pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OK, OK będę odwiedzać nowy adres :) Mam nadzieję, ze będzie równie ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno odwiedzę Cię pod nowym adresem bloga :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również z chęcią będę Cię odwiedzał na nowym blogu :)

    Serdecznie pozdrawiamy!
    P.H.U. Kujawa

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, odwiedzimy na pewno. Powodzenia!

    Wypożyczalnia Furman

    OdpowiedzUsuń
  20. Już wchodzę na nowego bloga :)

    Pozdrawiamy,
    Luma

    OdpowiedzUsuń
  21. Zmiany są potrzebne :) Fajnie prowadzisz bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dopiero co tutaj trafiłem, a już muszę przejść w inne miejsce ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście uważam że teraz naważniejsza w motoryzacji jest ekonomiczność danego samochodu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno odwiedzimy bloga w nowej odsłonie :) Dobrze, że kontynuujesz pisanie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Blog o bardzo interesującej treści trzeba przyznać. Wiele czytelników to tylko potwierdzenie tego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy wpis, bardzo fajnie opisuje to auto. Nie powiem bo zachęciło mnie do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, to jest auto idealne na nasze polskie dziurawe drogi :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda że auta tej marki nie są dostępne w naszym kraju, wydaje mi się że zdobyłyby spore uznanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog. Bardzo lubię przeglądać blogi o motoryzacji. Interesuje mnie ta tematyka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny koncept, szkoda że to auto nie ukazało się finalnie. Byłby jeden z lepszych modeli ;)
    ____
    AutoKurek

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy wpis, bardzo fajnie opisuje to auto. Chciałbym takie mieć.
    ______
    Urwana-swieca-zarowa

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten blog należy do najlepszych blogów motoryzacyjnych :) Ma wiele czytelników którzy stale komentują posty.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wpis. Lubię strony tego typu. Jestem pod wrażeniem. Nie mogę się doczekać kolejnych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny blog. Uwielbiam przeglądać blogi tego typu w wolnej chwili. Na pewno będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wzbogać się dziś dzięki Bitcoinom: https://ty5.pl/r/3kraport-kryptowalut

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy blog. Jestem pod dużym wrażeniem. Będę częściej tutaj zaglądać ponieważ interesuję się taką tematyką.

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam w wolnych chwilach przegladać blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog. Lubię blogi o takiej tematyce. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się ten blog. Lubię taką tematykę. Postaram się tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiele jest takich blogów motoryzacyjnych, ale ten jest oryginalny i wiele tu ciekawych informacji �� Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawy blog. Jestem pod wrażeniem. Będę tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  42. Blog pełen ciekawych informacji i pozytywnej energii. Warto tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Interesujący blog. Spora ilość przydatnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawe informacje na tym blogu, jednak kiedy ukażą się nowe posty?

    OdpowiedzUsuń
  45. Zaciekawił mnie ten blog. Będę odwiedzać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne auto! Chociaż podejrzewam, że pali jak smok.

    OdpowiedzUsuń
  47. Przeniesienie bloga to szansa na zmiany, czasem na lepsze czasem na gorsze. Ale w tym przypadku zdecydowanie na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Na pierwszy rzut oka widać, że blog prowadzony z pasją, a po wczytaniu się w posty mamy tylko potwierdzenie tego :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  49. Czy mógłbyś napisać o tym modelu nieco więcej?

    OdpowiedzUsuń
  50. Dlaczego zdecydowałeś się przenieść bloga?

    OdpowiedzUsuń
  51. Super. Z pewnością zajrzę na nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Baja auto! Ciekawe ile kosztuje jego ubezpieczenie roczne i przegląd :) haha

    OdpowiedzUsuń
  53. Inspirujący blog, pełen pozytywnej energii :) Widać, że blog prowadzony jest z sercem. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny blog, bardzo przyjemnie się czyta :) Na pewno będziemy tutaj chętnie zaglądać w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawy blog. z pewnością jeszcze tutaj powrócę.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciekawy samochód. Przyznam, że bardzo podobają mi się tego typu auta.

    OdpowiedzUsuń
  57. Moim zdaniem wszystko fajnie napisane dziękuje za pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Niezłe auto! Chyba nigdy nie widziałem takiego na polskich drogach, ale na pewno jest popularne w Stanach!

    OdpowiedzUsuń
  59. zainspirował mnie ten wpis dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  60. Interesujący wpis. Ciekawe informacje.

    OdpowiedzUsuń
  61. Super wpis. Wszystkie informacje jak najbardziej pomocne

    OdpowiedzUsuń
  62. Wygląda całkiem interesująco

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten wpis dał mi wiele do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  64. Na pewno zajrzę na nową stronę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajny wpis. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  67. Wpisy jak te są niesamowicie interesujące.

    OdpowiedzUsuń