czwartek, 28 maja 2015

Wasz wymarzony samochód

Chciałbym wiedzieć o jakim samochodzie marzą Polacy , i nie mówię tutaj żeby od razu Ferrari , Porsche i tym podobne , ale taki zwykły samochód , który chcielibyście sobie kupić, tak realnie.
Wydaje mi się że każdy ma taki samochód o którym powie... chciałbym nim jeździć , i widziałby się w nim. Jeżeli chcecie przykład , ja chciałem mieć Citroena C4 Cactus , od kiedy tylko go zobaczyłem, wiem że to jest samochód dla mnie , niestety trochę mi brakło i nie mogłem sobie na niego pozwolić. Ale liczę że jako następny samochód , będzie mój. A wasze auta , może ktoś już jeździ samochodem o którym długo marzył ?

11 komentarzy:

  1. Ja bym chciał mieć Malucha. To jest fura. Mój znajomy w liceum sobie kupił i każdy się śmiał, ale i każdy chciał tym się przejechać. Wrażenia - super! Szczególnie przy uderzaniu głową o sufit na prograch zwalniających :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja marzyłem od dziecka, że dostanę od Taty jego stare Volvo - dobra 850 no i mam :) Wspaniałe auto - super prowadzenie, skrzynia w automacie....A marzyć to o wielu markach i modelach....

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam maluch jest świetnym autkiem , ale pod warunkiem że jest zadbany. Co do Volvo , każdy ma różne gusta, ja jeżeli miałbym wybrać samochód tej marki to albo stare C70 , albo nowe XC70

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło poczytać taki fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zaglądam tutaj aby sie dowiedziec czegoś więcej na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny artykuł, bo znowu dowiedziałem się czegoś nowego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasze auta są najlepsze! Marzyłem o mazdzie mx5 nb i mam ją w swoim posiadaniu :) Warto spełniać marzenia

    OdpowiedzUsuń