środa, 26 sierpnia 2015

Renault

Od kilku miesięcy jestem w posiadaniu małego francuskiego autka, i mimo wszechobecnej krytyki samochodów z tego kraju jestem bardzo zadowolony. Kupując zdecydowałem się na wersję 1.2 ponieważ jest to jednostka znana i niezawodna.  Wolałem nie ryzykować z 0.9 turbo.  Kolejna rzecz jaka się z tym wiąże to ilość cylindrów.  1.2 ma ich aż 4, a uturbiony maluch tylko 3. Trzeba przyznać że nawet w zaawansowanych jednostkach 3 cylindrowych kultura pracy znacząco odbiega od ideału.  szczególnie widać to przy małych obrotach.  Mankamentem clio jest jego słabe wygłuszenie. A poza tym spisuje się bardzo dobrze.  Do miasta idealny samochodziki.  A jakie wy macie doświadczenia z tą marką ?

15 komentarzy:

  1. miałem przez dwa lata i złego słowa nie powiem...potem trzeba było coś większego kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele pomysłów postaram sie wykorzystać dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze miałam mieszane uczucia, ale sama jestem posiadaczką i bardzo dobrze mi się jeździ francuskim Renault :)

    https://czescina5.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wpis jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący wpis

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy wpis. Będę zaglądać tu częściej.

    OdpowiedzUsuń