niedziela, 11 maja 2014

Co lubicie

    Zastanawia mnie jakie lubicie samochody , nie chodzi mi o markę , i model , tylko o to z jakim nadwoziem , jakiej wielkości , jaki silnik , wyposażenie , co musi mieć żebyście taki chcieli.
Samochód który mógłbym mieć niczym szczególnym się nie wyróżnia, po pierwsze nie może być mały, nie tyle chodzi mi o miejsce w środku, co objętość , o poczucie bezpieczeństwa , względem wyposażenia potrzebuję chyba tylko klimatyzacji .... może nie jest aż tak bardzo potrzebna w większość dni, tylko że jazda samochodem kiedy jest 30 stopni, i spieszymy się gdzieś... kończy się jedynie przepoceniem ... więc to jest wyposażenie obowiązkowe. Z wyglądu ... w miarę duże felgi ... oczywiście nie mówię o czymś w stylu 20 cali, bo 17 wystarczy , żeby samochód nie wyglądał zbyt wieśniacko, oczywiście niektórym to pasuje , bo Porsche na ogromnych felgach ... wygląda obłędnie ... ale samochód dla zwykłego człowieka ... możemy uchodzić co najwyżej za dresiarza. I względem samochodu nie lubię gazu ... nie wiem czemu , przyprawia mnie to pewną obawą , jeżeli chciałbym żeby mało palił ... wolałbym diesla, ale jeżeli ktoś sie nie boi .... czemu nie. Nie wymagam elektrycznych foteli ... bo ustawiam je raz na jakiś czas ... i nie są mi potrzebne,  LEDów i bi-ksenonów też nie chcę , mam dość ograniczone wymagania , chociaż ... skórzane fotele byłyby całkiem w porządku ... a wy , czego wymagacie od samochodu , może ktoś napisze w komentarzu , choć kilka słów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz