piątek, 2 maja 2014

     Dzisiaj był jeden z ciekawszych dni ... miałem okazję siedzieć w Mercedesie SLS AMG ... i szczerze ... zawsze podobał mi się ten samochód , z zewnątrz , i wewnątrz ... ale wiecznie oglądałem go na zdjęciach ... w świecie realnym ... maska zajmuje większość samochodu ... ogólnie jest nie kształtny, nie ciekawy, kompletnie nie zgrabny, ale ... i tak nie przeszło mi ... chciałbym go mieć ... bo po odpaleniu silnika, dzieje się coś całkowicie niesamowitego, dreszcze to mało powiedziane, poza tym, jest niesamowity , nie za wygląd... chociaż , może za wygląd , za tą niezgrabność, nie fajność
i bezsensowność... to dziwne ... podoba mi się samochód ... który mi się nie podoba, i lubię to , chcę go mieć , to jest niesamowite ... pragnę go... ale wiem że to nie możliwe... ehhh , ale chociaż mogłem w nim posiedzieć ... posłuchać ... i to bybyło na tyle ... niestety

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz