piątek, 21 marca 2014

     Pierwszy dzień wiosny, gorący, lecz trochę wietrzny, ale ja oceniam jak najbardziej pozytywnie, chociaż wolałbym podróżować kabrioletem, powiedzmy BMW Z3, chociaż opcja posiadania takiego samochodu jest mało ciekawa, zimą jest chłodno, płócienny dach niewiele pomaga, tylni napęd bez nowoczesnej kontroli trakcji. Plus jedynie dwa miejsca.. czyli nie dla mnie, i nie dla większości Polaków, bo potrzebny byłby jeszcze jeden samochód, na codzień, żeby zawieźć dzieci do szkoły, albo pojechać na wakacje lub większe zakupy. I tutaj z pomocą przychodzą firmy motoryzacyjne , które od niedawna zaczęły produkować 4 drzwiowe coupe, jak Mercedes CLA, mam nadzieję że powstanie wersja cabrio , chociaż miała by jedne drzwi mniej, lecz dużo miejsca w środku. Wtedy możemy jeździć takim samochodem cały czas , i mimo że jest nowy i drogi ,nie trzeba od razu go przekreślać , bo jednak nie musimy kupować samochodu codziennego i takiego do zabawy , wystarczy nam jeden. I jeżeli mam przewidywać trendy motoryzacyjne na najbliższe lata... modne będą 4 drzwiowe coupe, i cabrio z dużą ilością miejsca w środku, tak jak modne były SUV'y ponieważ były praktyczne, tak teraz przerzuci się to na tego typu samochody, bo ludzie chcieliby połączyć wygląd, prowadzenie i radość z jazdy coupe, z praktycznością sedana. Ale to tylko moja opinia, a jeśli ktoś ma dużo miejsca pod domem , dużo pieniędzy na 2 samochody i ubezpieczenia ich, to czemu nie. Ja wolałbym jednak połączenie, to trochę jak z telefonami, nie tylko dzwonimy, słuchamy też muzyki , przeglądamy internet i facebook'a , gramy i robimy zdjęcia, a nosimy tylko telefon , zamiast  MP3, aparatu, konsoli do gier i laptopa. Ale to jest plan dla mnie , jak będę miał więcej pieniędzy, i skończę studia. Ale dla was , czemu by nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz