niedziela, 16 marca 2014

    Więc jednak będzie jeszcze jeden post dzisiaj, też krótki i zwięzły. Opowiem wam troszkę o tym co lubię i myślę. Mogę was jedynie ostrzec że będzie to bardzo subiektywne i momentami brutalne podejście, bo najczęściej mówię to co myślę, nie lubię gdy obgaduje się innych za plecami , więc prosiłbym również o komentarze , bo lubię wiedzieć co myślą inni.
    Ale nawiązując do tytułu bloga , o motoryzacji ... lubię szybkie samochody, i takie które niczego nie udają , nie lubię bezsensownych dodatków wymuszanych przez przepisy które jedynie zwiększają cenę auta , normy emisji spalin, downsizing, ekologia , energooszczędność , bo będąc szczerym ... mało kogo to obchodzi że jakiś lodowiec się topi , że umrze kilka ryb albo ptaków , większość ludzi bardziej przejmie się tym że musi czekać aż skończy się reklama żeby dalej oglądać film , albo tym że nie mogą otworzyć słoika ... jeśli czytaliście jeżdżę starym , nawet bardzo starym AUDI A4 ... z silnikiem diesla 1.9 TDI ... który jedyne normy jakie spełnia to EURO -23 ... bo emituje tyle CO2 co mała elektrownia ... i wiecie co ... lubię to auto , mimo tego że to kombi, na początku się denerwowałem , bo wolałbym starego golfa GTI , albo Renault Clio RS ... ale patrząc na to logicznie , już dawno leżałbym w rowie , albo dachowałbym mając więcej mocy ... a patrząc obiektywnie (choć to u mnie rzadkie ) ze strony rodziców , chyba czułbym się pewniej wiedząc że moje dziecko ma przed twarzą ogrom stali i ABS ... zamiast 200 km.
    A moja opinia o tym samochodzie , podoba mi się niebieska tapicerka , podobają mi się 17 calowe felgi , i szerokie i niskoprofilowe opony , które w połączeniu z naszymi drogami (o których będę pisał jeszcze później , bo mam na ich temat własne zdanie ) pozwalają odczuć co to znaczy offroad.
Może ktoś w komentarzu podzieli się tym jaki ma samochód i opowie o swoich odczuciach ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz