niedziela, 16 marca 2014

       Wypadałoby zacząć od przedstawienia się, więc jestem KaaWa , mam mniej więcej 19 lat , i pewnie przewidujecie że będę tu pisał o motoryzacji, to prawda choć nie do końca, raczej wpisy będą niewielkie, lecz częste, staram się pisać dość zwięźle , i nie rozwlekać się nie potrzebnie, sądzę że moja nauczycielka nie byłaby zadowolona , ale to nie jest jej sprawa. Jeżeli chodzi o sprawy motoryzacji , mam własne marzenia , poglądy , choć większość jest nie możliwa do zrealizowania , głównie z powodu pieniędzy , choć nie mogę narzekać na straszny ich brak , drugim powodem są rodzice , którzy jednak troszkę ograniczają , dlatego mam jedynie stare AUDI A4 Avant , zamiast jakiegoś tylnonapędowego , niebezpiecznego szaleńca. Choć mimo wszystko , nie mogę narzekać , 110 koni wystarcza , szczególnie jeżeli jest to pierwszy samochód , a w razie wylecenia z drogi, mam przed sobą jednak wielki kawał blachy , kilka poduszek. A np. w takiej Hondzie civic pozostaje się jedynie modlić żeby płot w który lecicie nie był zbyt trwały. I to chyba na razie koniec , może ktoś to któregoś dnia przeczyta ... nadzieja umiera ostatnia , prawda ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz