niedziela, 23 marca 2014

   Wiecie że nie mam jednego ulubionego samochodu , większość osób ma taki który im się podoba, i bardzo go pragną , żadnego innego, ale właśnie ten jeden... a ze mną jest zupełnie inaczej, może dla tego że za dużo o nich wszystkich wiem ... i zaczynam rozmyślać... który jest lepszy od drugiego ... z jednej strony np. AUDI RS4... podoba mi się , jest mało rzucające się w oczy, dobrze wyposażone a za razem oszałamiająco szybkie... ale wyszedłbym w nim na nudziarza... więc może Nissan GTR, szybki ... bardzo szybki i też nie pokazuje tego że chce wszystkich dokoła zabić ...ale też będą mi w nim wypadały żeby i będę miał wszędzie odciski bo jest twardy i słabo wyposarzony... i nie potrafię dojść do konsensusu ... liczę że jednak jakaś firma motoryzacyjna stworzy samochód dla mnie , w którym się zakocham i nie będzie mi w nim nic przeszkadzało. Liczę na to i jeżeli ktoś to przeczyta , chociaż spojrzy , niech napisze od spodem jaki samochód mu się podoba . Nie chcę referatu dlaczego i po co ... tylko jaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz